Chokladbollar

Smarrigt.. har inte smakat dom själv. Ska inte käka en enda, ska försöka låta bli.
Min boyfriend är ju så grymt godissugen efter maten.. så idag fick jag lust att vara lite extra snäll. Hoppas han blir glad och inte tar det som om jag försöker fetta ner honom.. :) DET GÖR JAG INTE!!!


image95

Recept:
100 g margarin
1½ dl socker (jag brukar inte ens använda hälften)
1 msk vaniljsocker
3 msk kakao
5 dl havregryn
2 msk kallt kaffe/vatten

Idag tappade jag räkningen på hur många dl havregryn jag hade i.. kanske därför de blev lite kladdig tror det blev en dl för lite..tänkte att: ähh slänger i lite extra om de kulle bli geggiga, men sen glömde jag bort att jag förmodligen hade i för lite ändå.. glömska jag!! De går nog ner ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0