bra liv

Fasen vad bra det känns i mitt liv precis just nu. svävar fortfarande på moln efter det fasta jobb-beskedet. Även om hösten är på väg med stora steg och mörker och kyla med den så känns livet riktigt bra just precis nu. Sen hur jag känner i morgon, eller nästa vecka är en helt annan sak.
Det enda som är lite tråkigt  är att jag inte har något jättekul att se fram emot i höst. vi ska på en konsert i Stockholm i oktober, men jag följer mest med för att vara sällskap till H. Är inget jättestort fan av Manu chao (eller hur det nu stavas). Ska försöka planera in något roligt så fort jag fått mitt schema. Vill så gärna åka till huvudstaden och shoppa och hälsa på H:s syrra och ungar. Får se vad det blir av hösten, inte så mycket pluggande som jag hade tänkt dvs inget alls... men nu vet jag att jag har jobb så länge jag själv vill. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0