festligt

Söndagskväll.. vad mer kan man säga. vi hade så grymt jäkla kul igår. Vi beställde bord på koriander, där de har grymt god mat, mycket folk och spelar skön musik, dvs inte discodunk!! Blev lite mer vin och drinkar än vad jag hade tänkt från början, eller inte bara för mig utan även för H som var så full att han "gjorde en H" (= bajsade) när jag var närvarande  som han ALDRIG skulle göra annars och sedan kunde jag höra honom, där jag låg halft sovande i sängen, hur han hulkade upp innehållet i sin magsäck... hahah, minns bara att jag skrattade lite för mig själv innan jag somnade.
 Vi har varit ute så sällan nu och då har det istället råkat bli lite för mycket...:) Som tur var gick det bra för mig att gå upp och jobba idag ändå. Även om jag hade velat gömma mig och slippa alla frågor från kunder, för nog var de överdrivet många idag. Kändes så iallafall. :p
Smällde i oss en varsin kebabrulle när jag kom hem från jobbet och för att döva det dåliga samvetet som följd gav vi oss ut på en promenad. vi gick och gick och gick..
Nu ikväll har vi sett på film och käkat vindruvor i soffan. Ska gå och lägga oss alldeles snart. Tror det blir bäst så om vi ska känna oss pigga imorgon..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0