Party party

Jag hade en riktigt kul kväll igår!! Vi käkade otroligt god mat, grillade revbensspjäll och färskpotatissallad!!
Badade i tunnan och i bastun och drack en hel del vin!! Efter fyra tiden gick vi och lade oss,, efter att H & H badat i tunnan i säkert mer än 3 timmar!!
Är bara lite trött idag som tur är skallebanken har hållit sig borta.
Resten av den här dagen har vi spenderat hemma hos H:s föräldrar.. sett på TV och slappat.


Bastun Mästerkocken & ribbsen bad i tunnan
(Visar inte deras fejor pga att de inte är tillfrågade)


Jag har så fått för mig att jag på allvar vill flytta till Stockholm!! Har länge sagt att jag skulle kunna tänka mig att bo där, men först nu känns det som allvar!! Varför inte?!? Har börjat titta på jobb, studier och boendealternativ!! Det är bara det att det är så förbannat dyrt!!!!!

Måste spåna vidare på det här!! Så fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0