Morning Monday!

Käkar frukost,,, muuuums!! Jag har gjort en egenkomponerad müsli,bestående av, K-special, dinkelflingor, solrosfrön, linfrön, och torkadefrukter (fruktmix, ananas, papaya, mango) Gott!!!!

Ska städa här hemma, ser förjäkligt ut på golven!! Sen runt ca 11.00 kommer min mor och far hit. De ska lämna lillsyrrans balklänning. Imorgon är det ju dags för henne :) och mig. Ska ju greja till henne. Hon sa även här om dagen.. jo, L kanske vill att du fixar hennes hår oxå, om det finns tid över. HJÄLP!! Lovade inget, Blir nervös när jag ska göra andras hår.. eller makeup!! Iaf på de jag inte känner så väl. Men roligt är det!

Efter att mamm och papps varit här ska jag skynda mig ut i solen!!! Ikväll ska jag spinna.. :)

                           image458





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0