Smoothie

Gjorde mig en smoothie

Läskande efter att ha suttit i solen och blivit röd, fattar inte varför jag har fått så svårt att få färg!! Bara för några år sedan kunde jag bli brun ganska snabbt. Först röd och sen brun nu blir jag bara röd och sen tillbaks till vit!! Jättetrååååååååååååååååååååkigt.
här är iaf receptet på min smoothie och allt är på ett circus.. får ta till och ifrån hur man vill jag mäter aldrig

♥ Lite vatten
♥ ca 2 dl frysta jordgubbar
♥  ca 1 tsk tropisk juice
♥ ca ½ -1½ dl vanilj yoghurt
♥ köttet från en passionsfrukt

Eftersom passionfrukten är så kärning kan jag rekomendera att sila smoothien innan man serverar iglas.

image168 image169

Kommentarer
Postat av: Sanna

såg riktigt smarrigt ut! =)

2007-05-04 @ 07:59:04
URL: http://saaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0