Snart NY-resa!!

Nu är det knappt en och halv vecka kvar tills vi åker till New York!! Som jag längtar!! Har redan börjat fundera på vad jag ska packa med. Vi ska ju inte vara där så  länge tyvärr, men för mig räcker det gott och väl. Är ju bara så glad att jag ska få åka dit!!!! :D
När jag kommer hem börjar jag förmodligen att jobba direkt. Hoppas på det iaf. Det ser jag fram emot. Är ju så tråkigt att gå hemma och dröna.

ååååh.. så irriterande, jag skulle ringa från hemtelefonen, ävenom jag vet att H sa till mig igår at vi inte har nått abonemang kvar på måndag det var tyst i luren. Hon som bodde här innan oss flyttade över det till sthlm.. Vi hade ju tänkt avskaffa fast telefoni ändå, vi använder det ju nästan aldrig. Vi ska skaffa ett skypenummer istället. Blir betydligt billigare så, för oss iaf.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0