Än så länge går det bra

Än så länge har jag klarat mig bra utan sötsug.. eller nja, kanske inte men jag har kyckats stå emot. BARA PÅ HELGEN får jag äta nått gott.. :) Såklart hade en kollega med sig kokospinnar till jobbet. hon hade varit rökfri ett x antal dagar. Grattis till dig, men jag då som absolut inte ska äta nått osunt på veckorna.. tänk på mig. :p som tur är hade jag en kort lunch så jag hann knappt käka upp maten innan det var dags för mig att gå ut och jobba igen och på den stunden hannjag inte bli sötsugen även om jag såg dom varje gång jag var inne och drack vatten.

Blev förresten en kyckling sallad idag med gröna linser + en vinegrett dressing till lunch. Den är grymt god och känns verkligen nyttigt!!

Nu till middag.. vet att det är sent men det tar sin tid att laga mat och så måste jag ha matlåda imorgon. Det blir kyckling med lite kokosmjölk (lätt), sambaloelek, lite lite matgrädde + salt och peppar.. detta har jag lagt i en form och skjutsat in i ugnen. Till blir det fullkornspasta och massor av sallad. Hoppas det blir gott.

Nu ska jag se vidare på idol. Vem är din favorit om du tittar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0