Tre små röda

Igår när det hade regnat hela dagen så blev jag trött på att inte veta vad jag ska ha på fötterna när jag ska gå ut. så jag tog helt enkelt och gjorde en beställning på ett par gummistövlar från Viking. Jag hoppas verkligen att de blir bra i storlek så jag slipper skicka tillbaks och greja. För jag vill verkligen ha ett par så snart som möjligt. Eftersom det faktiskt kan komma regn vilken dag som helst igen. Nästa gång om det inte är imorgon så ska jag vara beredd att trotsa regnet. Det enda som saknas nu är en schysst regnjacka. Har sett massor, men har liksom ine fått tummen ur att köpa någon. ska ta tag i den saken också. :)

                             image678

Här om dagen skrev jag ju om att vi varit på IKEA.. tänkte bara säga att när vi gick ut därifrån fick alla kunder en varsin röd ros, jättefina!! Jag fick en, H gav e till son mor som också fick en. Men sen fick  jag allihop :) Så nu sitter de så fint i en vas i fönstret. Är de inte läckra?? :)

Dags att dra snart.. ska bara borsta tänderna och dra några svep med mascaran.. :)
Ikväll ska jag ut efter jobbet och käka. Ska fira en kompis som fyller år. 
Ha en skön dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0