julgruppering

Oj! Jag har gjort så mycket idag att jag inte ens vet vart jag ska börja!! Jag är fortfarande inte färdig med plockandet.. blir mycket kläder när man tvättat.
Jag har varit otrogen och handlat på Lindex. En jättefin kofta som jag bara vill mysa runt i. Jag har köpt en ny amaryllis, den jag hade köpt fån IKEA var nog av sämsta sort. Redan uppvuxen och död. Fler hyacinter blev det tillsammans med en liten julstärna och en mini en.. vilket jag har gjort en julgrupp av som står på köksbordet :D
Jag åkte även en snabbis till IKEA för att införskaffa fler lökvaser, men det fanns inga.. lite snopet faktiskt. Så istället åkte jag till Plantagen där det blev lite annat smått och gott. Jag älskar att pyssla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0