Så klyftigt



Mmmm.. julapelsinerna är ju bara för goda!! :D
Mitt huvud har sprängt hela dagen. Har så mycket att göra på jobbet att jag får ont imagen av att tänka på det. Som tur är så är det inte bara min röra. Jag menar jag är ju inte ensam på avdelningen. Men jag kan inte fatta att kunderna bara släpper sakerna på första bästa plats eller inte plockar upp om de rivit ner på golvet.
Kan man inte få lära sig sånt någonstans. innan man släpps ut i butiker!! Jag VET att alldeles för många skiter i det för att de tänker "jag jobbar inte här" men fan säger jag!! Vi har ju hur mycket annat som man ska göra. Som att serva kunder tillexempel. Och någon bra service blir det inte om man är en stressad och irriterad expedit så det så..!!

Det var inte meningen att jag skulle komma här och vara negg, men jag råkade bli det under tiden jag skrev.. Ett väldigt känsligt ämne med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0