skandal!!


Hur i....!! Jag älskar dess snyggingar som jag köpte i helgen!! DET som har hänt är att jag fått med mig en 38 och en 39:a hem!! Jag varken kan eller vill ha en för stor sko!!! Hur kommer det sig?? Jo jag provade ett par först i en butik. ett par 38:or. jag kunde ha dom, men köpte dom inte just då eftersom vi hade lite bråttom och det var lång kö. Vi skulle ju tillbaks. Sen när vi kommer in i en annan butik plockar jag ett par skor som sitter IHOP och som det står 38 på. Väl hemma, två par olika skor. Vem blir inte förbannad om inte jag. Jag bor ju inte i sthlm så hur ska jag kunna byta?? De finns inte på vårt H&M där jag jobbar!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv Jag håller med !



Men usch, så snygga skor !!!!!!!



Va synd att det blev så fel !

2008-12-02 @ 16:34:42
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så snygga... Ge mig!

2008-12-03 @ 07:11:35
URL: http://thinkfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0