thailand thailand thailand

semester, semester, semester!!! imorgon är det daaaaaaaaaaaags!!! Vi reser från stockholm och jag kan knappt bärga mig. Vill vara framme nuuuu nu nu!!! Jag har jobbat idag också vilket var lika hektiskt som igår. Hjälp!! Sen blir det inte bättre av att kroppen och huvet redan har tagit semester!!
Jag håller på att gå igenom packningen, allt är på plats förutom mitt dykcertifikat!! Hallå vart är du.. jag har letat precis överallt där jag kan tänka mig att det ligger, men inget kort där inte!! jag som vill passa på att kanske dyka igen när möjligheten ges!!!
Om jag inte kommer mig för att blogga på semestern så får ni stå ut tills jag är hemma igen om ca 3 veckor!!

Ha det så bra nu alla mysiga läsare!!
http://www.newsdesk.se/files/08ffa26c93fbfc352245fcd501a2fcec/resources/ResourceWebImage/thumbnails/thailand_rg_907299_low_large.jpg

Thailand here I come!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åh jag vill också!!

2009-01-20 @ 20:14:33
URL: http://ceciliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0