6/11 torsdag

God morgon!! Är tidigt uppe idag. För mig är det tidigt att gå upp kvart över 6. Jag ska börja klockan 8 idag. sitter och myser för mig själv i soffan. H har redan lämnat för att ta tåget till sthlm över några timmar. De skulle på nått informations-tjosan.
Jag vill också åka till sthlm, men på shopping. :D Jag fick tyvärr inte snosa nått imorse eftersom H kom in och ville att jag skulle kolla om den v-ringade tröjan över skjortan satt för trångt. Är det detsamma som att fråga ser jag tjock ut?? Neee. inte om han får välja själv, han är ju kille och killar frågar inte sånt.



Oj oj oj, vad jag är trötter!! Tur att det finns makeup som kan trolla bort mörka ringar under ögonen.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0