gläns med glans

Shoppade lite godsaker innan jag gick hem från jobbet. Jag älskar make-upstore.. förutom att hon som hjälpte mig idag inte var så bra. Säger jag att jag skulle vilja ha ett läppstift eller hållbart läppglans så ska hon ta fram ett som hon tycker skulle passa på mig. Inte säga Det beror på vad man vill ha. Jag gillar rosa nyanser så vad tror du?!?! Hmm.. jag kom hem med en läppenna och ett glans på burk tillslut. Även om jag testade det på i butiken känner jag att det blev sådär här hemma. Lite kall rosa nyans.. för min smak.. eller blekrosa.. men men.. jag ska testa det ett tag. Jag vänjer mig säkert. Annars får jag vl köpa ett nytt.

Nån annan som har tips på läppstift eller glans som är både snyggt och bra?? Jag är blod och passar i kallare toner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0