home sweet home

Hade en ganska skön stund på IKEA. Glömde såklart att ta med ljusstakarna (vilka var den största orsaken till att jag skulle dit) Kom hem med två nya istället och får väl lämna tillbaks de andra någon annan dag.
Korgar till Hatthyllan fick följa med hem så som ytterligare några ljuskoppar, och gardinstöng till sovrummet. Jag hade velat ha ett svart sametstyg men det fanns tyvärr bara vitt, orange och grönt. Just ja en ljusslinga också som jag ska ha i den stora vasen med julkulor,
När är det förresten "tillåtet" att börja pyssla och pynta?? Inte med tomtar men med annat smått och gott inför julen?? Än så länge har jag inga julfeelings som helst, men det brukar, om jag har tur, krypa fram runt lucia nån gång. Var det inte mysigare med jul när man var liten???

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0