my day

Jag har fått gjort lite idag ändå. Lämnade in mina älsklingsstövlar på operaton. De har gått sönder i blixtlåset, släppt i limningen fram och behöver klackas om. Hoppas det inte bli allt för dyrt och att det går att repare det ordinare blixtlåset.
Lite störd blev jag av den ena gubben med portvinsnäsa som jobbade där. Jag vill behålla om det är möjligt själva den grejen man drar upp blixtlåset i, eftersom det är en snygg detalj på stöveln. Så jag frågade om det gick. Han verkade inte ha nån vidare koll och sa nääää det är omöjligt, men så kom den schyssta utländska killen och han trodde att det säkert gick att fixa, till 99,9% sa han så går det att fixa låsen på skor.. Tack du gode, tänkte jag!!!

Jag har även köpt baybypresenter idag.. två är redan i paket medans den sista ska slås in ikväll.. hoppas de blir nöjda.



Dessutom har jag dammsugit och plockat lite här hemma, ska hämt på golfbanan och sen till svärmor på lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0