mörk höst

Men vad jag drömmer mig bort till solen och värmen just nu. Jag har allvarliga funderingar på om jag har börjat få en släng av höstdepression så fort det  beger sig mot en kallare och mörkare årstid. Värst mådde jag förra året i november.. då kunde jag bara börja gråta för ingenting, kände mig misslyckad, trött  och värdelös. Jag kände mig ensam trots att jag har en pojkvän och massor med vänner. Jag ville bara gå i dvala och gömma mig under täcket och låta någon väcka mig när det började ljusna och bli vår igen. Det var som om det bara var tungt och grått. Jag börjar känna igen symptomen. Jag är trött, omotiverad och har för tillfället ett enormt behov av bekräftelse...
Om tre månader åker vi till Bangkok. Bir borta i 2,5 veckor. Det ska bli ett lyft i en kall och mörk månad som december och jag vet att mitt behov av sol, värme och äventy kommer att vara efterlängtat.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.820720!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

Ska ni åka någonstans i höst/vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0