Hunting


Ååååhh..  så kul jag fick paket igår!! Ett nytt påslakanset från Hm home!! Det försa jag köpte tidigare i år är väldigt bra så jag ville ha nått mer. Köpte även nya duschhanddukar ska bli kul att utvärdera hur väl de håller sig i färgen.

Imorse fick jag starta dagen med att H lämnde mig innan klockan 5. Han drog ju till STHLM redan idag. Han råkade väcka mig och när man verkligen vill somna om så går det ju nästan inte. Sen var det dags att gå upp strax innan 8. Jag skulle ut och jaga parkering. Det är ju såklart städdag på varenda gata (kändes det som) samtidigt!! Tillslut efter många svordommar och förbannande fick jag tag på en. Fattar inte att det kan vara så tjockt med bilar på en fredag. Ska inte folk till jobbet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0