big brother&chokladbollar

Mmmmm... har gjort chokladbollar! Jag är en sån godisgris, men goda blev dom. Det otäcka är att jag hade ringt till H precis innan jag började baka utan att få svar, men så när jag står och kladdar ringer han och jag svarar med högtalartelefonen på.  Och bland det första han säger är "Bakar du chokladbollar?" Jag blev så paff nästan skraj. Va vadå liksom hur kan du veta det. När han fortsätter med att han kan se mig blir jag nojig... "vinka till mig då" "hallå vinka, hej hej" fortsätter han.. jag börjar på allvar se mig omkring kollar över till grannen, men nej.. det kan inte vara möjligt. Han kan ju bara inte se mig. Har vi kameror här hemma som inte jag vet om??? Sen så kom vi överrens om att han fortfarande var kvar på annan ort och väldigt långt borta från mig.. puuhh men nu är jag nästan paranoid. Går nästan och granskar vartendaste hörn..
Huuuja.. å jag som trodde jag hade kommit över "övervakningsfasen" efter att ha sett "The Trumans show"- med Jim Carrey i årskurs 8. Tack.. tack så jättemycket darling för att du återinfört den i mitt liv på nytt. :(


Kommentarer
Postat av: angelica

åh evigheter sen man åt chokladbollar

2009-02-25 @ 20:25:27
URL: http://gelicaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

muuums:)

2009-02-26 @ 20:57:18
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Mizie

Fy så gott, jag som tänkte på chokladbollar idag, att jag var så sugen... orättvist! =)

2009-02-26 @ 22:54:06
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0