new things

men va pinsamt kass jag är på att hålla ordning på mina inlägg. Ser att senaste uppdateringen var läänge sen igen. Skärpning tjejen!!
Det var iaf askul ute om helgen och nu till helgen blir det coktailparty så det sjunger om det!! Fasen så taggad jag är!!
Alla verkar vara lika laddade dessutom. Jag måste bara göra helt klart vad jag ska ha för smycken till klänningen.

Jag har fått mig en nystart i min träning. Jag har bytt gym och känner mig på så vis mer peppad än någonsin. Plus att min älskade sambo tränar på samma ställe vilket gör det roligare att gå dit!!
Imorgon är jag ledig, hade egentligen en ledig dag idag, men fick gå in å jobba.. gjorde inte så mkt faktiskt...


Två av mina senaste inköp! Längtar tills jag kan inviga skorna.. känns lite tidigt än och särskillt nu när det snöar ute.

Ska sova nu.. H tjatar ihjäl mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0