sing whit me

God kväll!! Har kommit hem från en kväll på stan med H. Vi har varit på Bio och sett den orskarshyllade "Slumdog millionaire"
Och nu efteråt förstår jag verkligen varför den är så hyllad. Grymt bra!! Efteråt gick vi på restaurang och käkade. Jag är glad att jag övertalade H att ta det bokade bordet vi hade istället för att gå hem till soffan och dega. Så nu efter en god middag, med en grymt god chokladtryffel till efterätt och med gott vin till maten sitter jag nu här hemma i soffan ändå. Något mättare och något lyckligare än tidigare.
H håller på att köpa hem låtar till singstar och vi ska banne mig utmana varandra om ett litet tag och jag kanske inte får vinna allt för många gånger om han ska fortsätt tycka att det är roligt att sjunga med mig. ;p Så går det till hemma hos oss denna lördags kväll viktigt är at tillägga att det inte tillhör vanligheterna :D

Vad har ni för er för skoj ikväll??





Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

Sv: Tack så mycket för all support. Alla kommentarer och peppningar har varit mer än positiva för oss.



Kram

Stylissimo

2009-03-09 @ 21:10:28
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: bea

åh, singstar

2009-03-09 @ 21:26:09
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0