italien here I come!!

Idag är jag lite trött. Gick upp halv 5 igår för att åka med tåget till Göteborg. Jag skulle dit på utbildning. Jag måste ju kunna lite mer nu när jag har mer ansvar på jobbet :D
Kursen var jätterolig och man får ut så mycket av att träffa nya mäniskor.
Idag är det jobb igen och sen har jag en dag ledigt innan jag ska jobba helgen. Är sugen på lååååångledigt, men det får tyvärr vänta till semestern.
        Igår bokade jag och H en semesterresa till ITALIEN!! Vi ska bila runt lite, tänker ta med oss tält eftersom vi har hört av andra vänner att italienare är grymma på att campa. Det finns till och med "vinbarer" på vissa campingar. Spännade och dessutom ett budgetalternativ. Sen så kanske vi bor på annat sätt också beroende på vad vi får tag i. För ynka 1700kr flyger vi dit och hem, BÅDA TVÅ!! Är inte det grymt?!?
Äntligen ska jag få återvända till mit älskade italien!!

http://worldofmarie.com/reseguide/bildereu/toscana.jpghttp://www.fftimes.com/files/u1/leaning-tower-of-pisa.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0