onsdag

mina ben är som kokt spagetti!! Efter tre dagar med träning, spinning måndag, löprunda igår och bodypump idag.. så förstår ni kanske varför benen känns sladdriga. De vill liksom inte riktigt hänga med mig. Ställer jag mig upp så sitter benen kvar. så känns det iaf. :D

Nu ikväll har jag fått tummen ur att göra en sockerkaka som det ska vara vaniljfyllning i. Jag råkade nämna det för H en dag här för ett tag sen, att jag fått receptet av en kollega och sen dess har han TJATAT!! Ja tjatat rent ut sagt. ;D Så nu står den redo för att svalna, sen ska jag skära isär den och fylla i vaniljkrämen. Den blir förhoppningsvis lika god som kollegans.

Trots att jag känner mig fetast än fetast om just magen, nästa så jag borde kolla så det inte finns liv där inne, så har jag käkat lite paj, amerikansk äppelkaka med världens godaste vaniljsås. Valios laktosfria -gammeldags vaniljsås heter den. ÅÅÅÅÅhhhh den är fantastisk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0