yankee candle



jo så här är det.. jag var ju på plantagen för en tid sen och ja, ni har sett bilder från resultatet av balkongen. :D Jag köpte även då det här doftljuset... efter att ha doftat på allt från kvällsbris till lavendel och citrus, bestämde jag mig för det här eftersom det verkligen påminde om spa och sommar!! Och jag tyckte att det skulle passa i badrummet alldeles utmärkt, vem vill inte ha ett eget litet hemmaspa?? :D
Men till det roliga.. jag var jättenöjd och bad H att blunda.. han skulle få lukta och sen säga vad han tyckte det lucktade.
När jag kör upp burken under näsan och frågar: - Nå, vad luktar det?? Så får jag till svars: - Myggstift!!
I samma stund som han yttrar orden känner jag det med, jag förstår plötsligt varför det doftar sommar.. myggans myggstift!! Det var den känslan av hemmaspa det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0