091104

Morning. Idag är jag ledig, igen jo jag vet. Men igår inventerade vi varendaste liten pinal på jobbet så jag var hemma efter 23.00. Trött i skallen man blir av att räkna i flera timmar.

Idag ska jag går och träna. Kl 12 blir det coreboll för första gången för min del. Jag ska möta upp H så vi testar tillsammans. Kul!!
Efteråt ska jag bege mig ut på bågjakt. Jag har nämligen fortfarande inte hittat de perfekta.
Sen är det ju det där med en adventskalender. Hur avancerad ska man göra eg?!? Någon som har ett bra tips på hur jag kan göra, om jag inte har en färdig?!?!

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Visst är den! I Love it :D

2009-11-04 @ 21:07:14
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Skönt att vara ledig efter hårt slit.



Jag önskar mig mest av allt (typ) adventskalendern från Body Shop - tänk en härlig skönhetspryl VARJE dag enda fram tills jul!

2009-11-05 @ 16:23:53
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0