091020


Morning! Måste bara berätta att när jag kom till gymmet igår och säger att jag vill köra cykel så får jag till svars: - Cykelpasset är fullt! Jag reagerade med stor förvåning och kollade på klockan:- Men, jag är ju här så tidigt. Va tråkigt.
Hon, receptionisten, föreslog att jag kunde köra Aerobics och först gick jag med på det tills jag kom på att jag faktiskt har det ganska jobbigt med kordinationen på äldre dar. Och jag var inte alls inställd på en gruppaktivitet där jag skulle göra bort mig totalt. Nej, sånt måste man vara mentalt förberedd på ;)..
Så desperat ringde jag till H och fick med honom ut på en löprunda i kolmörkret. Men när jag, lika snabbt som jag kommit, lämnade gymmet ville jag högt och tydligt tala om att "jag går ut och springer istället". Jag ville ju inte att de skulle tro att jag sket i träningen. :p

Så till något helt annat!!
Igår bestämde vi oss för att åka till USA i mars. Vi flyger till Los Angeles och vart vi tar vägen från där kommer jag återkomma till i senare inlägg. Ska bli Såååååå spännande!!! Nu hoppas jag bara på att jag få godkännt av min chef med semesterdatum!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0