Time in wrong direction

Ojsan sa.. haha jag skrattade så gott åt min man tidigare ikväll. Han är iväg på nån sårts "gubbfest" (väljer jag att kalla det) ;p Och så messade han mig därifrån att det blev kräftor kvällen till ära. Och H är inget vidare förtjust i skaldjur just bara för att han måste skala dom. Här hemma brukar jag få stå för den biten eller annars  nån stackars polare som han lyckats lura så min man typ hämtar bira om polaren skalar. Yes thats my man.. vem ska han lean over skitgörat till nu undrar jag?! Heheh..

När som helst dags för sängen och jag är riktigt trött kan jag lova.
En annan rolig sak på min karls bekostnad. Heheh.. Imorse hade jag tänkt gå upp antingen 06.45 för att powerwalka eller ligga kvar till 8.00. Jag valde det senare alternativet.
Men till saken hör att kl 07.15 vaknar jag av att H ställer upp sovrumdörren. Ljust blev det i rummet och jag gnydde fram ett "Älskling varför får jag inte sova mer?"
Han svarade som alltid på morgonen med en glad och pigg röst.. "För att du skulle gå upp och ut och gå nu"
Efter lite suck och pust fick jag gny fram ytterligare "neeee, men jag ska sova till 8.." H säger något som jag inte riktigt hör och sen stänger han dörren.
Men SÅKLART kan jag inte somna om bara för att jag vill!!
Så efter ca 20 minuters stenhårt försökande gav jag upp.
God morgon torsdag och Hey darling, tack för att du tänkte på mig. Det var en fin tanke men bara 30 minuter fel.

Ok dags att natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0