Imalive

Jag lever..!! :) Jag har bara haft lite mycket att göra idag. Och eftersom jag inte har något kontorsjobb med tillgång till dator eller eget rum att stänga in mig i så är det tyvärr så här det blir ibland. Uppehåll, små korta och ibland liiiiite längre :)
Vi håller på att checkar av och bokar vår LA-resa.. guud det ska bli så spännande. Undrar hur vädret är där i slutet på mars, någon som vet på rak arm??
Nej, jag måste nog ta och krypa ner under täcket nu. Vet att jag ska upp tidigt och jobba läääänge imorgon. Dessutom ska jag ta mig till spinningsalen efteråt och nåde den som gör den fullsatt så jag inte får plats den här gången!!! ;p

Natti
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0