Shadow box

En sån skön söndag det har varit! Tipspromenad med H och svärmor, fika, vila och sen en powerwalk med en av mina bästa vänner. Men till en annan sak som jag har on my mind. Nämligen mina planer på att sätta upp gardiner i lägenheten. Jag trivs med att inte ha det, men så tycker jag att den gratis insyn som grannarna får in hit inte är värt det. Tycker det är lite jobbigt när vi ständigt upptäcker grannen, i huset mitt emot, som står och ser in på oss. Borde börja ta en tittpeng varje gång det händer. Jag menar så jäkla intressanta kan vi väl ändå inte vara!!
Visst är det ju fint med gardiner och så här års gör det kanske inget att stänga ute mörkret och mysa till det med lite tyg i fönstren. Men jag vill göra det för att jag känner för det och inte bara för att jag måste.
Jag är ju en periodare och så fort, känns det som, jag skruvat upp stänger och fått dit gardiner vill jag ha ner dom och in med ljuset.
Inte så jäkla intressant att läsa om men.. this is what im thinking about right now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0