Alien-anfaller


Jessica till jorden.. Jessica till jorden!! Hmm.. spelar ingen roll när man går till frissan. Man ser alltid lika hemsk ut i deras speglar!! Som tur är blev resultatet lyckat!! :D
Hade en fab. lunch tillsammans med min kära vän I..
Efteråt blev det bågcheck men som vanligt inga som gick helt hem. Är kanske lite väl kräsen va vet jag. Som tur är hade hon jättetålamod med mig.
Om bara ett tag ska jag gå in till stan igen för att besöka Monkikvällen. Ska bli spännande. Vet redan flera saker som ska få följa med mig hem.

Kommentarer
Postat av: simone

Haha tycker du? Jag tycker alltid jag ser grymt snygg ut i deras speglar :D

2009-09-03 @ 14:59:24
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0