Destination Gotland


Engla har en tävling på sin blogg där du fram tills imorgon 23/9 kan vinna en resa till Gotland.
Det DU behöver göra för att få chans att vinna är att motivera i din bogg varför just du ska vinna och sedan länka till tävlingen. Glöm inte att  lämna en kommentar samt länk till din blogg hos Engla så att hon kan läsa bidraget och utse en vinnare.

Själv har jag aldrig varit på Gotland så jag vet inte vad jag har att förvänta mig av ön, förutom vackert och kargt landskap, massor med aktiviteter, god mat och härlig dialekt a lá Johnnie i Roomservice.
Jag har alltid velat åkt dit, men det har liksom aldrig bivit av. Jag har till och med ingift släkt på min sambos sida som kommer från Gotland, men ändå har jag aldrig tagit mig över. Sommrarna är som oftast väldigt uppbokade och övrig tid på året väljer man gärna varmare breddgrader. Men som jag skrev, har ju aldrig varit där så jag vet inte vad jag har gått miste om.

"De sum int aug säir gär int hjärt ont" -
Det som inte ögat ser gör inte hjärtat ont






(bild lånad från Engla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0