LÖRDAG

Skulle kunna beskriva den här dagen som kaos!! Hjälp säger jag bara!! Hatar den här dagen! Inge roligt alls att jobba när man är för lite personal, ALLT för mycket kunder och mycket att göra!! Jag tar ju på mig så jäkla mycket själv så det känns som om det var mitt fel att det inte hände ditt eller datt. Även om jag verkligen INTE borde göra det, men så plötsligt känns det som att dagen är förstörd.
Nu ska jag försöka ladda om och orka party. En kompis fyller år så nu måste jag bestämma outfit för kvällen, ta några värktabletter och käka nått innan det blir ännu mer kaos.
Ska försöka göra det bästa av kvällen, tror jag kommer få skitkul om jag bara orkar!!
Fasen säger jag bara! Hatar att jobba helger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0