Midnight

Jag borde ligga i sängen redan. Är trött men H och jag försöker planera inför min/vår semester. Det lutar mot Argentina, men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag vill få ut av semestern den här gången. Avkoppling och skönt väder är vad som står högst upp på listan mixat med lite äventyr och god mat.
Får nog sova vidare på saken men det ska vara bestämt innan onsdag. Stressigt värre!!
Och nu svär min sambo över sovrumet. Jag har alldeles för mycket kläder liggande framme. Jag erkänner jag är en riktig slarver här hemma. Jag tänker ofta det gör jag sen och så orkar jag inte eller så kommer det något annat emellan. Jag är väl medveten om problemet och jobbar sakta men säkert på en lösning. ;)

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0