100204


Jag ska börja jobba idag!! Trodde inte man kunde vara så glad för det :)
Har längtat både efter jobbet och mina arbetskolleger och det är bäst att jag passar på att rida på den känslan så länge det vara. Hehe..
Dock ska jag bara jobba typ 2-3 timmar åt gången, doktorn har sagt så och då blir det så. Känns jättemärkligt, men bäst jag lyder order så jag kan bli bra på heltid.
Ska göra mig klar sen gå in till stan och slutföra uppdraget som inte klarades av här om dagen.. (skorna på Monki)

Have a happy day!

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; ooh då ska jag testa de!! Vart köper man syoss? Du verkar ju ha lite samma typ av hår som jag, de här lite skandinaviska med tunna blonda hårstrån :) Så då borde det ju kanske funka bra på mig oxå!?



Natti natti!

2010-02-04 @ 23:45:44
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0