From me 2 you


Dom här blev det, ÄNTLIGEN!!!! och jag är faktiskt väldigt nöjd med bågarna!! Så fort jag satte dom på mig kände jag att DOM HÄR SKA JAG HA!! Jag är bara lite ovan det starkare glaset som faktiskt gör mig lite yr, men jag tror det är en vanesak. :) Vart bågarna är ifrån?! Har jag inte nämt det tidigare? De är märkeslösa, tack och lov. Var ju alltid nått fult som störde på sidan eller framtill på dom jag lånade hem från butikerna. Men så tipsade en kund mig om Favoptik på nätet. Billiga, märkeslösa bågar som man får låna hem och prova kostnadsfritt och skicka tillbaks kostnadsfritt.
705 SEK pröjade jag för glas och båge. Inte illa pinkat vill jag säga!! Och skulle det vara så att du inte har något synfel men vill pryda ditt fejs med bågar iallafall så kan du beställa med vanliga glas. Så favoptik is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0