feathers, chains and pearls




Jag förstår om ni saknat mig.. ;) Och sen jag skrev sist har det hänt lite grejer, men jag lovar jag ska inte uppdatera er om det!
Har varit ledig idag och ägnat mesta dels av dagen till att tvätta, städa och baka. Riktiga husmorssysslor med andra ord.
Men bara för att komma iväg från hemmet ska jag ut med girlsen ikväll på ett glas eller två. Trevligt!
Här över är ett av mina favorit-halsband från forever 21 som jag köpte i Kalifornien. Görs inte riktigt rättvisa när det inte sitter på och jag är inte klädd för att bära upp det just nu heller.. Nån dag kanske jag toppar med en bild :)


Kommentarer
Postat av: lina

gud vad snyggt halsband

2010-06-09 @ 21:11:48
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0