Hollywood



Va ska man säga, vi är mitt i händelsernas centrum. Det är Oscarsgala BIG TIME!! Helikoptrar cirkulerar över oss, vägar är avspärrade och tv-team och fotografer trängs om vart annat. Vi ska gå ut en sväng ikväll och se vad Hollywood kan bjussa på kvällen till ära.

I övrigt har vi ägnat dagen åt att kolla in kändisarnas bostäder, det lilla man nu ser bakom häckar och murar, spanat in stan och sen shoppat. LA är som jag föreställt mig. Galet, kul och lite småfult på sina ställen. Men jag tror jag gillar det. Måste bara komma in i hur det funkar liksom.


see ya!





Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ljuvliga bilder!

2010-03-08 @ 18:36:20
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0