klipp klipp klipp


Att våren är här har väl inte undgått någon. Påsken är på väg och värmen likaså. Det är fantastiskt.
Det är så skönt att veta att man har allt det där härliga, ljusa och roliga framför sig i förhoppningsvis 4 hela sommarmånader. Att det dessutom är andra stora grejer på gång i mitt liv just nu sätter extra guldkant på det hela.

Är ledig idag och jag måste erkänna att det inte går i värst många knop för mig. Kan vara skönt det också, men jag blir lite rastlös. Jag har planer på att gå in till stan, men jag vet inte riktigt om jag ska orka. Är inget jag vet att jag bara MÅSTE ha eller göra så det känns lite onödigt. Får se.
Tog fram min inspirationsbok igår och började klippa och klistra. Vill få en bild och helhet över hur vårt kommande hus så småningom ska vara inrett. Inte för att vi ens har ett hus, men jag räknar med det inom en snar framtid och då är det bra att ha en plan :) Nu är det här collaget långt ifrån färdigt men ja en bit på väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0