Fejk tan

Skönt att ha jobbat färdigt för dagen. Särskillt när jag vaknade med en skallebank som inte var av denna värld. Och jag som bara drack citronjuice igår.
Som tur var släppte det lite efter alvedon och frukost.

Jag testade id:s BUS här om dagen, den är ju färgad så man ska se vart man har kletat på. Tyckte dock att det var lite klurigt att få till det bra ändå, för man blir lite stressad av att se händerna som bara blir mörkare och mörkare. Fick tvätta av dom in i mellan för att inte helt byta hudfärg på handflatorna. Får nog bli plasthandskar nästa gång. Däremot sjönk den in snabbt i huden vilket är bra om man inte är seg på att smörja. Sen tyckte jag att den hade en behaglig doft av mandelkubb, om man nu gillar mandelkubb förståss. Och sen till färgen. Ser naturligt brun ut. Men jag tog inte på allt för mycket med tanke på att jag är så ljushyad. Det negativa är priset. Vilket är alldeles för mycket om man köper det i butik här i sverige.

Kvällen ska ägnas åt.. tja vi vet inte riktigt. Äta gott och kanske orka oss ut på en liten promenad i den härliga kvällssolen. En fet räkmacka vore ju något att sätta tänderna i va tror vi om det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0