Sommar Sommar Sommar




Det är ljuvligt med sommar!! Trots att det just nu känns som att jag ska flyta bort i värmen och inte får in mina svullna fötter i ett endaste par skor, förutom flipp flopps då, så vill jag inte att sommaren ska ta slut. Inte riktigt än iallafall. Vi har något fantastiskt att se fram emot in på höstkanten så det är inte så att inte hösten får komma heller, men än är jag inte riktigt redo för mörka kvällar och varmare koftor. Gärna sommar en hel månad till tack!! :)

Min svärmor upptäckte en fjärilssvärm på några blommor utanför vårt hus. Jag har nog aldrig sett så många fjärilar på ett och samma ställe förut. Vackert!!

Vi har haft min familj på besök hela dagen. Riktigt mysigt att träffa alla, men påfrestande på en och samma gång. Jag känner att mitt tålamod inte är vad det har varit och orken finns inte riktigt där jag vill ha den. Jag måste nog börja inse att jag är gravid i åttonde månaden helt enkelt. ;)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0