20110210


Sitter uppkrupen i soffan, jag var tvungen att ta en paus från sushin som jag har framför mig. Va gott det är!!! Jag skulle nog kunna äta ihjäl mig på det.
Tänkte att jag ville njuta av stans absolut bästa sushi innan vi drar på semester, ifall jag skulle få ett sug efter det medan vi är borta ;)
Har lite resfeber på gång tror jag. Vad det nu är egentligen? Är så orolig att jag ska glömma nått jätteviktigt. Särskilt nu när älsklingen åker upp till Stockholm redan imorgon och inte är med och dubbelkollar.

Hade en härlig kväll igår med mina arbetskompisar. Åt riktigt god mat. Det enda som drog ner kvällen var att servicen från personalen inte var den bästa och att vi fick vänta på varmrätten i nästan en timme. Taskig timing. Tror nog inte att vi går dit igen. Tänk så viktigt det är att allt faller på plats. Där förlorade dom typ 25 pers som kunder. Kan tyckas lite men i den här stan blir det ganska mycket plus att man kanske sprider nöjet/missnöjet vidare. Ja ni fattar vart jag vill komma.

Nej, nu ska jag återgå till sushin och sen fortsätta plocka här hemma.



Bilder från Happy Kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0