Me i ett nötskal


Jag är helt värdo på att packa. Har redan en full resväska och det förstår ju vem som helst att det inte kommer att fungera. Borde sätta mig ner och gå igenom "outfits" så sakerna jag packar med går ihop med varandra. Det ska ju bli lite shopping i New York på hemvägen så jag måste ha massor med plats.

Har bland annat städat, tvättat och diskat en massa idag och känner mig redan helt slut. Skulle behöva ta en liten powernap. Jag börjar jobba först kl 15.15 idag en urusel tid om ni frågar mig. För då har hela dagen gått och man är trött och redo för hemgång redan innan man kommer dit. Men det är bara att bita ihop de få timmar det faktiskt rör sig om.

Jag borde verkligen ta en liten nap, jag skulle kunna somna här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0