Sunday 24/7


Här sitter jag nu i vårt nya hem. Känns märkligt och väldigt bra på en och samma gång. Trots att jag inte hjälpte till att flytta så mycket idag är jag helt slut ändå. Det påfrestar på hjärna och kropp mer än vad man tror att packa, styra och ställa.
Tyvärr är inte allt färdigmålat här så vi kan inte ställa in våra saker riktigt än. Sovrummet och vår blivande walk in closet är färdig på väggar och tak, det ska bara torka och det blir sååååå fint. Det som är kvar att göra där är fönster, lister och dörrar. Om jag fick önska skulle ALLT i huset vara färdigt innan vi ställer in några möbler. För då kan man bara täcka av pappen, skura golv och sen Voilá.. in med "lull lull". Tyvärr ser inte verkligheten ut riktigt så men jag är glad ändå. :)

Nu är jag i stort behov av att lägga mig på soffan, sträcka ut benen och äta något riktigt gott. Jag inväntar bara min H så vi kan åka till vårt provisoriska hem (svärmor) för några dagar.
Trevlig kväll.

Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0