party on my mind


Hittade en bild från förra sommaren och som jag är sugen på att gå ut å dansa och träffa folk!!! Tycker det är lite synd att jag ens ska behöva ha sug efter det nu när jag inte kan. Eller kan å kan, det handlar väl mer om orken att brottas med ömma fötter och trånga dansgolv med putande mage. Känns ju inte så jättemotiverande och lägligt precis. Skulle nog känna mig ganska så malplacerad för den delen också.. :)

Jag bad min H att ta med sig Mulberryväskan tillbaks till London nu i helgen också. Ååååh.. jag kan verkligen inte fatta beslut nu. Ska jag hinna ångra mig igen innan han byter in den?!?! Jag menar vilken tjej tackar nej till en Mulberry om man får den i present?? Gaahhh.. HELP wanted please!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0