12/6-11


God morgon solstrålar!
Jag lämnade landet igår eftermiddag/kväll och begav mig hemåt Karlstad igen. Trots att jag är ensam över helgen är det så skönt att bara vara hemma. Jag blev liggande på soffan med datorn på magen och godispåsen bredvid mig, precis som jag ville ha det.
Idag är min tanke att ta mig en sväng till Mio för att kolla in sofforna igen. Ljust ljust sandfärgad eller en ljusgrå Oxfordsoffa?? Är ju så svårt att föreställa sig hur de kommer att se ut i huset. Men tror det är två sånna vi vill ha.
Det är den raka modellen vi är sugna på men tanken är att ha två stycken mot varandra som på den nedre bilden.
Får se om jag kan lyckas bestämma oss i den här frågan iallfall. För det är jag som fått ansvaret på min axlar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0