Tisdag 14/6


Jo men här har det visst skett lite förändringar på sidan. Egentligen var jag trött på att min "sidospalt" aldrig syntes i min dator sen blogg.se höll på att grej om så jag försökte fixa till det, men klantade mig lite så jag bestämde mig för att göra nått helt nytt istället. Kommer fortsätta jobba lite på sidan och med headern tills den blir som jag vill ha den. Men är man ingen expert så tar det lite längre tid att ändra koderna på rätt ställen osv.. ni fattar va jag menar.
Såklart var soffkampanjen slut på MIO så det blev inga soffor för oss. Iallafall inte de vi hade i åtanke. Vi har ju ingen brådska direkt så vi letar vidare. :)
De här fina och väldoftaned tvålarna kom H hem med från London. De kommer bli fin fina i huset!! Mindre än en månad kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0