17/6


Jag har haft en riktigt tung dag idag. Började med huvudvärk och extrem trötthet, sen ösregnade det på mig när jag cyklade till jobbet och så löste det ena av det andra under dagens lopp.. Men så kan det ju bara bli bättre sägs det och mycket riktigt. Efter att jag cyklat hem, åter i ösregn och motvind möttes jag av min älskade sambo vid spisen. Han hade dukat upp och gjort himelskt god mat till oss (bl.a. färsbiffar med fetaost, lök och soltorkade tomater), MUMS!! Och som grädde på moset blev det jordgubbar till efterrätt. :)
Nu sitter vi både ganska trötta i soffan och myser med götting (-godis i klarspråk) och en fredagsfilm.
Jag tummar för att morgondagen börjar lika fint som jag avslutar den här.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0