"Muminstolen"


Den här underbara möbeln (ps vågö) tänkte jag passa på att köpa med mig hem igår, när jag ändå var på IKEA. Och mycket riktigt så blev det. Lite fundersam var jag dock på om den skulle gå in i bilen, men jag tänkte "va fan så stora är dom ju inte" så jag slog till på två stycken. Väl vid bilen fick jag bittert ångra mitt köp för hur jag än vände och vred på dom, provade i baksäte och framsäte, så ville de inte få plats. Efter att jag blivit betraktad från förbipassagerande och utskrattat av ett gäng städgubbar gav jag upp. Fick dra svansen mellan benen och pinna tillbaks in till varuhusets återköps avdelning och lämna tillbaks dessa fina "muminstolar" Måtte dom bara finnas kvar i helgen då jag ska tvinga ut svärmor (med kombi bil) och sambo för att köpa dom på nytt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0