Bullar i ugnen


Jag tog mig i kragen idag och bakade bullar. Det tar tid så jag förstår om det är långt mellan varven jag gör det för då hinner jag ju glömma bort hur jäkla lång tid det faktiskt tar med alla jäsningar hit och dit. Tror de blev goa iallfall för Mr H har käkat några sen han kom hem. :)
För att komma ut ur bull-oset tog jag och Ida en liten promenad runt i hennes kvarter. Väldigt trevligt och välbehövligt för min del. Dock blåser det storm ute vilket är mindre kul. Tur att jag har lagt på mig några kilon de senaste månaderna så jag stod stadigt på marken och inte blåste bort :)

Nu ska jag njuta av lite bullfika innan det blir dags för mat. Bullen i ugnen kan ju behöva få sig en bulle eller två.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha så sa jag till mina elever när de bjöd på bullar de bakat i hemkunskapen - "bullen i ugnen kan ju behöva en bulle eller två;) "



Jag hade 7 okt först men flyttades fram till 12 okt när vi gjorde ultraljud!! Kul att datumen va så nära!

2011-05-24 @ 18:59:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0